1:a gången

I sommar så har jag faktiskt bestämt mig för att sommarjobba. Eftersom jag inte kommer gå på något ridläger så kommer jag jobba på två istället! Får träffa alla härliga nya människor och de underbara hästarna. Och det är första gången jag jobbar på ett ridläger, så det är lite nervöst.
Igår! Då jobbade jag för första gången på mitt andra sommarjobb här på ön! :D Det är en liten affär som kallas Tempo, jätte många som inte vet vad det är när jag nämner det, men Tempo ligger ju typ överallt! :O 
Där jobbade jag i alla fall för första gången igår, jag tycker det gick bra. I alla fall för att vara första gången, hoppas dom som är där också tycker det ;) Jag fick sitta i kassan från 15-20, det jag var så jätte nervig inför! Men somsagt så gick det hyfsat bra ändå. Men kan bara tänka mig hur det kommer bli i sommar när alla sommargäster kommer, shit tänk om man gör jätte fel! Så blir man jätte röd i ansiktet och alla bakom i kön blir irriterade. Uhhu det vill jag inte!

Foto:jag
Min söta och knäppa katt, Findus. Han verkar tro att han är en vampyr som kan sluka leksaken bara genom att sätta klorna i den! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback