Workout??

Ja hur blir det imorgon..? 
Jo, blir så här..
Uppstigning senast 6:30 far att ta mig till jobbet på tempo ;) 

foto från google, Ljusterö portalen.

Mitt jobb fast på vintern, nu finns även en ny ingång och en ny utbyggnad ;D 
Sen bär det av till stallet och Persikan! Tänkte träna lite mer halter och bakben. 
Sen...
Seeen..
Då jäk*ar är det min tur att få en workout! Jag ska ut och springa, annars nedrans asså!
Behöver verkligen det här känner jag, måste ut och släppa alla tankar någon gång och inte sitta inne och lata mig och gömma mig för allt. Måste släppa taget om detta ansvar..om alla måsten och bara köra så mycket jag orkar. 
Puss & Kram på er! Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback