Stallet idag

Efter jobbet idag så åkte jag upp till Peach för att rida henne. Det var galet varmt så imorgon får jag rida senare på kvällen och hoppas på att värmen lagt sig lite.
Meeeen, såklart så hade ju då Peach tappat sin vänstra framsko -.- Hon hade redan tappsko på den vänstra bak men det går att rida med i ridhuset. Men när hon tappar framskon så blir hon ungefär "halt". Kanske inte halt halt, men hon tycker ju det gör ont och liksom börjar halta. Sen såg jag även en söm på högerbak som satt lite tokigt, men hade tur med att Sandra kom förbi, så hon slog in den lite åt mig. 
Så det blev ingen ridtur för mig idag tyvärr. Borstade och pysslade med henne lite extra istället ;) Sen självklart fotade jag i hagen. Bilder kommer lite senare ikväll hade jag tänkt. 
Imorn kommer hon att få nya skor så då kan jag förhoppningsvis rida på kvällen om hon inte gått av dom igen, men det vore ju olyckligt.
Foto: Jag! Tagen idag i hagen.

Nu ska jag ta en sväng ut i skogen med pappsen, ses ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback