Slapp med vän och hästarna!

Efter en vecka med prov, stockholms besök och en massa jobb, jobb, jobb..! 
Men har även träffat bästa killen! ;) Kommer sakna han som f*n när han inte är hemma nästa vecka.. :( 
Idag kommer min kompis hit, Jossan :D Gud va länge sedan det var jag träffade henne!!!! :D 
Jag har inte träffat bästaste vännerna sen skolavslutningen..det känns jätte hemskt! 
Om det är bra väder så ska vi bada förhoppningsvis, har inte badat någonting i sommar än :O Haha, vilket är fel! 
Sen kanske vi kolla på War horse! Den filmen är sååå bra! Eller hur? Har sett den en gång förut, hemma hos mormor. Var när till tårar flera gånger! Kommer börja gråta idag också, haha! 

Imorn har jag bestämt träff med Saga och Peach ( hästen ). Då ska vi rida lite sen så kommer jag börja rida henne mer och mer medans fina Liam är ute och äter sig rund som en tunna ;) 
JUSTE!!!! Bilder från då vi släppte hästarna måste komma också! Får se när jag hinner få upp dom. Har mycket bilder att fixa med, ska skicka bilder till ridskolan från ridlägret och bilder till hästarnas ägare på marum. Det är inte direkt lite bilder och kommer nog ta några timmar som jag inte riktigt vill lägga på datorn..Men det får jag göra :D Om jag inte vill lägga tid på att skicka bilderna till dom jag fotat åt kan jag lika gärna sluta fota, och fota är verkligen något jag vill fortsätta med i mitt liv. Lika mycket som jag vill fortsätta med ridningen. 
Hästar och foto är mitt liv! ♥
 
Foto: Jag! Fina Peach! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback