Sjuk?

Igår var en helt galen dag..! Egentligen inte men det känndes så. Jag öppnade på jobbet så upp kl 6 var det sen jobb till 14, hem och så typ bara dog jag! Haha, jag var helt slut! :O 
Nu har jag typ ont i halsen så f*n om jag bilr sjuk igen! :( 
Om 40 minuter så ska jag ta mig till jobbet igen, sen får jag se om jag ska upp till stallet ikväll då jag kanske ska iväg till bästa imorn. Och känner mig lite illa till mods om jag låter henne stå i två dar just nu. hon kan få vila på tisdag så kan jag rida idag och imorgon på morgonen. Då är det inte lika varmt heller. Men idag regnar det ju så får se hur glad hon är när jag kommer upp ;) 

Och jag hoppas, hoppas på att jag inte blir sjuk nu. Det vore så dumt, på sommaren och allt. Med en massa jobb och stall som behöver fixas och dessutom massa vänner man bara måste träffas, men det känns ju inte så jätte bra om man är sjuk. Då kanske dom också blir sjuka och då är deras sommar förstörd. Nej det kan vi hoppa över tycker jag! :) Bäst att jag håller mig frisk.


Foto: Jag
Fösta bilden jag la upp på¨nya blogg.se.
Hörs senare ikväll om jag inte måste städa en massa när jag kommer hem.
Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback