Shit pommes!

Haha, asså ja, vad ska jag säga? Börjar man bli sjuk eller..? Nej inte alls är pigg som en jag vet inte vad, nene håller på att somna kl 8 på kvällen -.-
Tänkte träna lite sen tar jag nog och träffar kudden. Imorgon ska jag äntligen få träffa bästa människan! Efter en vecka, som kännts som tre..

Fixade lite med Peach idag efter jobbet, rider inte då hon har tappsko och hennes hov behöver vila. Hoppas hovslagarn hinner komma innan tisdag. Sen måste jagverkligen komma igång med att rida henne igen :) Saknar skruttan.
Nej godnatt på er nu! Vi hörs på onsdag kanske, kommer inte ha någon uppdate nu när jag inte är hemma i några dagar tyvärr. Men jag kommer sen igen.
Kramisar!♥
 
Foto: Jag 
 
Foto:jag
 
Foto: jag. Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback