Rush hour 3

Sitter nu i soffan med pappsen och lillebrorsan, vi sitter och kollar på Rush hour 3! :D Den är galet kul..! ;) 
Var uppe i stallet idag igen och red på Peach. Vi red i ridhuset igen och den här gången tog jag bettet, tänkte att det skulle vara kul att testa rida på det också. Och det gick faktiskt riktigt bra, speciellt i traven då gick hon som en liten prinsessa. Imorgon tänkte jag att hon skulle få vila så ska jag rida på fredag igen och sedan på lördag med Saga är det tänkt. 
Imorgon är jag också ledig, det känns jätte konstig. Har typ hur många timmar på mig som helst utan att ha något speciellt att göra. Kommer nog sitta en stund vid datorn i alla fall ;) 
Ha en trevlig kväll om vi inte ses ikväll! Kram! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback