Ridlägret v.26

På ridlägret gjorde vi lite olika saker varje dag. 
Tänkte berätta litegrann hur dagarna gick där borta ;) 

Söndag: På söndagen var dagen då alla barn kom och det var dags för provridning, alla behöll sina hästar efteråt! Vilket var riktigt bra ;) På kvällen gjorde vi inte så jätte mycket, vi lärde känna varandra lite bättre och så. 
 
Måndag: Då började lägret på riktigt, upp 7:30 för frukost, in med hästar 9:00. Första lektionen 9:45 andra 10:45. Sen lunch. Sen kom andra lektionen 14:00 och sista 15:00. Efter sista lektionen så var det dags för middag 17:15 i stora huset! Alltid lika bra lunch/middag där ;) När vi kommer ner därifrån så öppnar kiosken och det var dags för första gruppens stalltjänst. Då hjälper dom oss att fixa till i ena stallet åt hästarna. Efter det är det lek! Lek i ridhuset är alltid lika kul ;) kl 21:00 så var det kvälls mat och 22:00 ska alla vara i stugorna. 

Tisdag-torsdag: Så som måndagen såg ut såg resten av veckan ut. men det var lika kul varje dag! 
 
Fredag: Så var det kadrilj träning på förmiddagen sen var det uppvisning på eftermiddagen! Det var extremt kul att kolla på! Alla var så himla duktiga! Sen for alla hem, var när på att börja gråta varje gång någon gick..haha! 

Bästa första ridlägret jag jobbat på! Kommer alltid komma ihåg det!! :D 

Foto: Jag
Några fina blommor, och min första älsklings ponny som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta!  Fina Bulten! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback