Ojoj..nu blev det visst såhär..

Hehe, wooops. Nå blev allt sådär knas igen..
Haha.. nää men ni känner säkert igen er när man verkligen verkligen vill blogga, man vill komentera så fingrarna glöder och redigera bilder till headers osv. Men man är helt änkelt för trött för att hjärnan ska gå med på dessa saker :P
Så är det just nu, så tänker faktiskt vara lite tråkig och gå å lägga mig, thihih!
Imorgon viskas det ju om att det ska bli usch och fy väder så blir nog en del data då, om det inte åskar. För då kommer jag gömma mig under täcket. Haha! Åska är mysigt men samtidigt väldigt läskigt! Vågar inte sitta nära fönster av någon anledning ;) 
Lång dag idag med tidigt jobb, träning,ridning och fotboll.. då är man hyffsat trött på kvällen. Så godnatt på er hjärtan! ♥
 
Foto: Jag

Kommentarer
Foxwoman säger:

Hejsan. Du har vunnit tävlingen (Vinn en bloggdesign). Kolla in på min blogg och se hur resultatet blev. Maila mig så ska jag skicka kodningen till dig.

Om du inte har koll på hur du lägger in kodningen så kan du maila dina inloggnings uppgifter så lägger jag in det åt dig, sen efter kan du byta lösenord om du känner dig osäker.

Mvh: foxwoman

Svar: Åååå nej gud vad kul!!! :D Haha tack Angie! Kramar! <3
None None

2012-07-11 | 11:01:34
Bloggadress: http://foxwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback