I´m Back!

Heej igen mystiska blogg! :D 
Har varit borta ett tag som ni märkt.. Men det har haft lite fullt upp. 
Men nu ska jag föörsöka få fart på bloggandet igen, ni vet ju hur det gått tidigare men ska försöka sköta det lite bättre ;) 
Nästa vecka åker jag till Roo igen och jobbar på lägrerna i en vecka så då kommer ju det vara dött. Men veckan efter det är jag ledig ända fram till skolstart!!!! :D 

 
Jag kan fortfarande inte se hur många besökare eller sidvisningar jag haft :O Så det känns ganska konstigt att skriv eftersom jag inte ser att någon vart inne och läst. Men förhoppningsvis så kommer det tillbaka snart, har skrivit till blogg.se om det så jag hoppas på det bästa.

Nu ska jag sätta mig och planera lite inlägg och planera veckan i detalg ;) Pöös! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback