Härlig kväll!

Åkte till stallet runt 18 idag och trodde det var typ 30+ där!?! Det var det ju såklart inte, men det kunde ha vart så. Jag tog in fina Peach och hade då turen att hitta den där fyrklövern! Tror den gav tur faktiskt! :O För det gick väldigt bra att rida och resten av kvällen blev också super! Har längtat så efter en fantastisk kväll, och den kommer om några dagar, mer får ni veta någon annan dag ;) 
Även fast den förhoppningsvis bästa kvällen på länge inte är först om några dar så var denna inte helt fel den heller! 
Jag jobbade henne lite lugnt i ca 30 min. Mer hade vart lite hårt för henne då hon inte är igång ordentligt och det var väldigt varmt och kvavt i ridhuset. Tror jag ska försöka rida lite ute på ängen imorgon! Men jag jobbade inte så hårt, vi gick mycket mycket på volter och försökte mjuka upp lite muskler. Hon blev riktigt fin där tillslut. Tror hon kommer bli fantastiskt fin när hon byggt lite mer muskler!! :D 
Efteråt stod jag och mös med en nöjd pålle i stallgången ett tag ♥ 

När jag kom hem sedan så spelade jag faktiskt lite fotboll! :O Hör och häpna, jag, alltså jag som är så gaalet bollräd körde fotboll med min lillebror och far. Det var riktigt kul, tyckte i alla fall dom då jag halkade i gräset hela tiden -.-
 
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback