Guuud vad skönt!

Äntligen har jag hittat dom! Äntligen är dom mina! :D 
Ni vet stövlarna jag la upp för någon timme sedan? Dom står nu snyggt i mitt rum. Så himla skönt att äntligenha hittat något som passar!!
Jag fick även med mig lite andra saker hem :) Vilket jag tycker var väldigt kul, en jacka, nya ridbyxor, stövlarna sen häl ilägg till stövlarna som jag kommer att ha tills lädret dragit ihop/ töjt ut sig som det ska. 

  
Foto: från Hööks
 Hittade bara bild på skorna, inte på det andra tyvärr. Men jag är välldigt nöjd i alla fall :D Kanske kan fixa någon bild som jag själv tar, men det får vi se ;) 
Nu ska jag i alla fall ta en liten nattmacka och juice för att sedan tagga till sängen. Även fast jag inte gjort så mycket idag så är jag väldigt tött. 
Och imorgon kan jag inte sova till 11 heller då jag ska åka till stallet kl 9 och sen jobba kl2. Så kanske inte världens uppdate imorn, men ska göra mitt bästa. 
Godnatt kram på er alla! 

Kommentarer
Felicia Isacsson säger:

Snygga stövlar! Hoppas du vill kika in min blogg.
Kram

Svar: Tack så mycket! :D Visst kan jag det, kluckar in där nu :) Kram
None None

2012-07-13 | 22:50:40
Bloggadress: http://ridingsolo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback