Fuskar bara liite mamma..

Hehe.. Ibland måste man få fuska lite. Jobbade ju idag från halv 8, kom hem halv 5 och då är ingen hemma utan dom är och kollar på HD bio medans jag jobbat -.- Fööösk! Så om dom kollar på bio så fuskar jag hemma med att ta en choklad kaka heeelt för mig själv och en goding till Red bull! :D 
Jag som bestämde mig igår för att förska vara nyttigare. Men men.. det kommer väl det också.
Ska åtminstone träna idag, ska upp till stallet när dom kommer hem, sen ska jag ta en springtur hem på 6 km! 
Nu jäklar gör vi hårt från början..! 

Hur orkar jag med mig själv? ;) 
Foto: Jag


Kommentarer
Lina säger:

Hihi visst är han söt ;)
Det är jättebra med mig, mycket på G så jag hinner knappt tänka på farmor vilket är rätt skönt egentligen..<3
Hoppas att ditt sommarlov har varit underbart hittils ;D

Svar: Ja ;) Okej, det lät ju skönt! Tråkigt med farmor, finns <3
Jadå det har det! Massa jobb typ.. ;)
None None

2012-07-31 | 22:49:17
Bloggadress: http://ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback