Fredag den 13!

Undrar hur denna dag på jobbet kommer att gå? 
Fredag den 13:e och det åskar plus att Peach tappat ännu en sko. Tredje den här veckan? :O
Eftersom hon tappat sin baksko så red jag ju självklart i ridhuset och jag tog det bara lugnt. Men hon blir bättre och bättre i formen för varje dag som går tycker jag! :D
Hon kommer bli så fin när hon fått lite mer muskler!

Nu måste jag ta mig iväg till jobbet tyvärr. Kommer inte komma hem först vid halv 9 ikväll så får se om jag hinner ta mig in hit igen. Men det borde jag ;) 

Önskar att det var sånt här väder nu, och inte åska!!
Foto: Jag
Såhär fint väder va det igår runt 1. Komsi komsi väder!! 
Haha, kram på er ♥

Kommentarer
Felicia Isacsson säger:

Sv; Nej, men jag vill verkligen ha dem! Tack!
Ja, visst jag lägger till dig så lägg till mig! (:

Svar: Okej! :) Okej, lagt till dig nu ;)
None None

2012-07-14 | 19:45:16
Bloggadress: http://ridingsolo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback