En hel dags jobb

Godmorgon på er! 
Just nu har jag typ gjort en hel dags jobb.. ;O Gick upp 7:15 och var i stallet kl åtta där en klar borstad häst stod. Saga hade redan gjort iordning henne då hon var där tidigare. Vi red kanske i 30 minuter, räcker för dagen i alla fall. Sen var det inte så mycket mer att göra där då allt var klart! 
Det gick bra att rida Peach idag också! :D Kommer rida henne i alla fall minst två gånger till den här veckan hade jag tänkt. Fina hesten ♥
Foto: jag! Peach i hagen ;) 

När jag kom hem då ca en timme senare så städade jag det jag skulle ha städat den här veckan. Duktigt måste jag säga, haha. Har även beställt hjälmen som jag visa er igår! Hoppas den sitter bra och kommer så fort som möjligt! :D 

Nu kl 12 så ska jag ut och gå med pappa. Ville springa några km egentligen men jag har haft ont i halsen och lite feber "pustar" i veckorna så ska nog ta det lite lugnt. Och då passar ju en stavgångs promenad med pappa utmärkt! :D 
Får se vad jag hittar på när jag kommer hem, kommer antagligen sitta här med er en del då det regnar ute ;P 
Ha det gött så länge! Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback