Äntligen!

Har stora förväntningar på den här dagen! Äntligen är detta underbara väder här :D 
Jag jobbar inte idag, och jagf ska upp till stallet och rida Peach lite senare. Nu ska vi typ gå ner till vattnet och bada och sola. Har redan strtat lite på det där solandet. Det var typ det första jag gjorde när jag gick upp ;) 

Nu laddar jag över lite bilder från kameran så den är tom tills vi går ner till vattnet och så jag kan fota i stallet :) 
Tänkte försöka vindsurfa idag!! Haha...önska mig lycka till. Det är helt galet svårt! Hoppas pappa lyckas fota en bra bild så ni kan få se hur knaaas det ser ut! 
Det är riktigt kul! :)

Foto: jag
Såhär är vädret idag! Helt underbart!
 
Foto: Jag
 
Kraaaam på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback