Alltid detta kaos!

Det här med att missa bussar alltså.. Det är helt Kaos! 
Jag var ju inne i Norrtälje idag hos bästa, och tredje gången i rad nu missade jag bussen hem! -.-
Haha, och idag var det faktiskt inte med flit. Vi kom precis fram till stationen och då brummar den där j*kla bussen förbi framför tårna på mig. Jag vill ju inte direkt kasta mig framför bussen för att komma med, mig gör det ju inget ett få stanna med honom en stund till men min pappa var ju inte direkt så glad..hehe ;) 
Första gången kan jag faktiskt erkänna att det var mitt fel att jag missade den, råkade ju "fastna i filmen" så jag inte märkte att bussen gick. Andra gången så försökte vi hinna men vi kom halvägs ner och då gick bussen. Bara att knalla hem igen ;) 
Men somsagt det gjorde inte mig någonting, bortsett från en lack far när jag kom hem. Men det kan jag ta..

Det knasiga är att jag brukar aldrig missa en buss, har typ aldrig gjort det förut! Men nu ba "WooOOpssii!"
HAha ;) 
 
Foto: Jag
Bild från stan, inte från norrtälje.
Det här är ända bilden jag har från norrtälje faktiskt! :O 

Foto: Jag
 
Kram♥

Kommentarer
vickanrinkous säger:

Hoppas du har en bra dag! Kolla gärna min blogg :)

Svar: Tack detsamma! :) det ska jag :)
None None

2012-07-22 | 15:54:49
Bloggadress: http://vickanrinkous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback