Snökaos!

Gud vad det snöar!! Typ 40 cm hög snö på vägen imorse. Som tur var så fick jag skjuts til skolan av pappa, så till skolan kom jag. Om jag kommer härifrån vet jag inte. Vet att jätte mycket bussar var sena och inte kom alls.Inte så många i skolan alltså. Men ändå tycker jag att sånt här väder är mysigt. Sitte och dricka varm choklad och kolla på film väder! Kan det bli mysigare? Mina vänner säger att jag är knäpp att ajg gillar kylan och vinterstormen. Visst kanske inte så kul att det är svinkallt och att man inte kan ta sig någonstans. Men det är ändå mysigt. Det är vinter! Låt det vara vinter ett tag, snart är det jul och då ska det vara såhär ute :) 

Mitt internet igår var super segt! Så därför kom det inte upp några bilder. Hoppas på att skolans nät är lite snällare idag :) 

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback