Morgon morgon

Godmorgon. Haha, känner att jag inte bloggat på typ en vecka..fy fy! Men tiden har inte funnits till. Det är ju alltid så mycket att göra innan jul ni vet. Inte bara hemma utan i skolan också. Sen halva förra veckan låg jag hemma och var sjuk -.- Är fortfarande inte frisk men måste vara i skolan nu. 

Idag är det sista dressyr träningen för 2012, det känns lite konstig när man tänker på det. Vi kommer inte rida lektion i dressyr för Cajsa nåågot mer iår. Det är fortfarande hoppning kvar, men ingen dressyr. 

Vad jag vet, och vad vi brukar göra är att vi tävlar av något slag. Vi kommer säkert hitta på något tokigt som avslutning. Hoppas jag får rida lilla Caprilli som förra veckan eller att jag får ha min prinsessa Dixie :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback