Kommit halvägs

Fyra frågor på provet, nu har halva lektionen gått och vi har rast i 2 minuter till.. Har skrivit en fråga. Tror ni det här kommer hålla? Nej, det gör inte jag. Får köra fort som 17 nu alltså ;) 

Jag är jätte seg på att komma igång med prov, eller en uppift överhuvutaget. Så det blir oftatst så att när lektionen tar slut så har jag precis kommit igång ordentliget. Någon som känner igen sig?? ;) 

I helgen blir det mycket rida, i alla fall om man kollar tillbaka på föregående vecka. Har inte ridit sen förra tisdagen då jag hade Dixie ♥ Fredags kom jag inte till stallet, måndags (Liam) så hade jag för mycket plugg och i tisdags hade jag feber.. Idag, asså om bussarna inte går till stallet..då får jag panik! Man ska inte leka med en Mathilda som inte fått rida eller vara bland hästarna på en vecka ;) Haha, nej men jag blir verkligen tokig om jag inte får komma till stallet! Så idag ska jag rida, hoppträning! Imorgon kadrilj och hästvakt! Åt vem får ni veta sen när jag hinner förklara bättre ;) 

Puss ♥ ♥ ♥ 
 
Foto: Jag

Bella & Tequila på sensommarens lokala tävling på Roo :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback