Hello!

Igår var det ju kaos! :O Det var verkligen knappt att jag kom hem! Eller aa..hem till ön kom jag inte, men det gjorde inte så mycket ;)  Men det var knappt att jag kom till Norrtälje. Jag fick gå tidigare från lektionen för att kanske ha en buss att ta mig någonstans med. Det gick ingen buss från skolan, så jag och min klasskompis Sebbe gick hela vägen från skolan till stationen. Det var gaalet mycket snö! asså, jag skojar inte. Ni vet nog själva hur mycket snö det var ;) Hade vita jeans på mig, snarare genomskinliga efter 10 min. Det gjorde ont i benen, blev ju blöt och sedan frös det till is...burrr..!!

Hade riktigt tur när jag kom till staionen, den ända bussen som gick var den som gick till norrtälje. Brukar ta ca 55 min in, men det tog nästan 1 1/5 timme :O Får va glad att jag ens kom in. Väl inne så gick jag hem till Anton, vilket också tog tid. Gick fort för att va snö och vinter, men jag frös så ville fort in ;) 

Nu idag så var det väldig tveksamt om jag skulle komma till skolan eller inte. Bussen till berga var inställd, det fortsatte även snöa nu imorse väldigt mycket!! Min lärare skrev till oss att om vi har problem med att ta oss till skolan idag så får vi stanna hemma! Är alltså hemma idag, vi tänkte gå ner på stan senare och kolla lite kläder och fota lite. om vi nu kommer ner ;) Vad ska ni göra idag? Ligga hemma med varm choklad och film? ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback