Happy me!

Hoppas verkligen att ni alla har haft en jätte trevlig jul afton! Och att ni är nöjda och glada över julklapparna ni fått eller kommer få senare ikväll :)

Jag är jätte glad över mina klappar jag fått!
Fick ett trebens stativ imorse av mamma och pappa, ett jätte bra som jag kommer ha stor användning för. Fick även ett nytt objektiv!! :D Det är det som syns nere på bilden.
Fick ett uv filter för at skydda linsen på det objektivet också, fett nice! ;) 

Sen fick jag lite godis och pengar. 
Blev super glad för objektivet och det, men måste nog säga att jag blev gladast av det jag fick av min lillebror. Fick klockan som man ser på bilden, dock med metallänkar istället för läder! :D
Hoppas på att få veta vad ni har för favorit klapp iår :)  
 


Kommentarer
Lina säger:

Hallu! :) Skönt att det blev en fin julafton för dig!

På jullovet så hamnade ju vi i samma hoppgrupp på kursen, tänkte höra om du också ska motionera någon häst efter eller innan? Jag fick ju Chiquita så det skulle vara kul om vi kunde rida tillsammans ;D
kram

Svar: Ja, det vore toppen! :D Vi kan ju fota lite också! Kram
None None

2012-12-25 | 13:31:11
Bloggadress: http://ponnysmurfarnas.se
Jossan säger:

Heeej! Din lilla kompis i Florida tycker att du borde uppdatera lite mer och hoppas du har det bäst, bästis <3

2012-12-28 | 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback