Godmorgon

Just godmorgon är standard på mornrna känner jag..men det är ju morgon så va f*n! ;) 

Morgonen för mig va för några timmar sedan faktiskt, nu är klockan 06:07, tror jag vaknade 04:30..Kunde inte somna om hur trött jag än var. Jag låg kvar i sängen i nästan en timme, sen gick jag upp. Med väldigt ont i benen och ganska frusen. Så kollade om jag hade feber, 37,1. Brukar ligga runt 36. Så pappa sa att det kanske är bra att vara hemma om det skulle vara en infektion i kroppen igen. Så man inte triggar fram något. 

Så hemma blir det idag, även fast jag har mycket att göra i skolan så får jag vara hemma nu. Kan inte alltid gå till skolan om man är sjuk, måste inse att jag ändå inte gör något om jag mår såhär. Trista är ju då att jag inte kommer rida idag :( :( :( Har inte ridit på alldeles för länge!

Red inte igår hellre, åkte till stallet för att pyssla med honom en stund. Men det slutade med ett ont knä..Han har sådanna höga styltor så han går ju på klackar när man tar ut honom från hagen. Vilket är jätte halt för honom. Han skulle kunna halka och bryta benen! Så medans jag höll i honom så skulle racha ta bort dom. Gick bra med den första, men med den andra blev det lite trubbel. Han ville inte stå still. Gick bara rakt fram, jag hade inget att säga till med när han sätter den sidan till. Men fick tillslut stopp på han. Racha började ta bort den, men så slår han med det benet så han typ smäller till mig på knät med hoven. Han har broddar i, tror dock inte att det var dom som träffade mig, men det gör ju ont ändå! Så jag kunde inte stå på benet ett tag, och Liam gick bara rakt fram. Så var tvungen att få stopp på honom sen tog racha honom och jag satte mig en bit fram. Hon blev lite sur på honom för hur han betedde sig, men hon fick bort det efter ett tag och ställde in honom i boxen. Jag borstade inget på honom, kännde inte att jag orkade hålla på om han var på ett sånt humör. Hade dessutom ganska ont i knät. 

Nu har jag ett blåmärke bara och vill inte att något nuddar, men det kunde vart värre! 

Lilla knas Liam, bästa prinsen med sina små fasoner ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback