Barn kalas

idag var vi på barnkalas hos kusinerna. Lillen fyllde 7 så då var vi där och firade honom. Därför har jag inte haft så mycket kontakt med bloggen idag. Men jag skulle ha tagit med mig min kamera! Det var så himla vackert där! 
Fotade med min mobil så de bilderna får duga. Men det hade vart kul att fota lite mer, speciellt med en bättre kamera. 

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Mest tagit det lugnt. Men ändå så är jag jätte trött! Så kommer nog somna tidigt idag. Men det är ändå ganska skönt att göra det ibland. Haha, har kommit över den där tiden då man var "tvungen" att vara uppe senare än 12. Det funkade inte alls att somna innan 10, men det är ju så skönt att göra det!! 


Får dessutom en halvtimmes sovmorgon imorgon! Har man behövt gå upp klockan 6 i nästan 4 år så lär man sig att värdesätta varje minut som man får sova extra ;) Har dessutom media lektioner hela dagen, och jag ska gå tidigare från den sista eftersom jag ska till tandis. Sen tänkte jag faktikt åka till Täby för att kolla lite julklappar och nya strumbyxor. Mina är det bara hål i..

Vad har ni föe planer för imorn? 

 

Det var de här två bilderna jag fotade med mobilen idag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback