Why?? :O

Varför nu? Varför jaaaag för?
Jag som hade värsta roliga planen för imorgon! Jag skulle åka upp till stallet och vara funktionär åt min kompis, och samtidigt fota när dom hoppar. Dom hade även bett mig fota prisutdelningen åt dom. Men nej, nej självklart får man feber! :( 
Därför har mina inlägg jag planerat för idag inte riktigt blivit av, då jag knappt orkat ligga ner i soffan :( Så hoppas ni ursäktar mig. Morgondagen vet jag inte riktigt hur den kommer se ut. Borde städa, det behövs! Men tror inte det är så bra egentligen. 
Haha, säger jag som skulle göra vad som helst för att få åka till stallet imorgon men inte vill städa hemma ;)
Bra va? 
Tänkte försöka få upp lite bilder från hoppträningen jag fotade på idag, varning för att de inte är så bra. Jag fotatde nämligen men min Canon och den kan jag inte än såå, heheh :) 

Hoppas på att få upp några i alla fall :) 
Hur har er dag varit? ♥
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback