Tagga gymnasiet nu då!

Jo sista kvällen på sommarlovet tillbringar jag med er fina ;) Taggar satan inför imorgon, hehehe ;) 
Men är lite irriterad på blogg.se appen falktiskt! Då jag inte kunde ladda upp bilden på mina fina muffins imorse :O
Så det kommer nog inte bli så mycket bloggande från mobilen först den funkar, tycker det är lite små tråkigt att blogga utan bilder ;)

Men imorn efter skolan så ska antagligen jag, jossan och bella in till stan och schoppa lite ;) Vi har liksom inte träffats på heela sommarlovet så nu får vi ta chansen. Det känns lite konstigt att inte börja på samma dag och i samma klass som dom :O Det blir en ny grej, och tror det blir bra faktiskt :D

Så blogg blir det när jag kommer hem! Så då ses vi, kommer säkert ha massa att berätta om skolan och så :) 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till imorgon, klockan är ställd på halv 7 så tagga! ;) 
Kramar ♥
 
Foto: Jag 

Kommentarer
Jossan säger:

Du är ju inte snål med smilisar iaf! ;) Så avis på din design..<3

Svar: HAha, nää visst är jag inte ;) Hehe, jag gillar den jätte mycket :DTack Foxwoman <3
None None

2012-08-21 | 02:02:14
Bloggadress: http://browneyedrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback