Som jag saknat dig min prins!

Igår när jag kom till stallet fick jag se världens finaste prins stå där i hagen igen! Gud så glad jag blev! Jag gick raka vägen dit å pussa på honom, han fick även Peach ena äpple ;) 
Min plutt skrutt som jag saknat honom! 

Efter att jag vart ute och gått med Peach i nästan en timme så följde jag med Sandra på Liam. Vi var ute i nästan en timme och red, vi tog det ganska lugnt då det varsamma dag som Liam kom in och Formosa hade bara ridits i några dar, hon har även blivit sparkad på benet så det måste man ha lite i bakhuvet. 
Men det har blivit fint! Växt ihop bra trots att hon stått ute! 

Efter att jag jobbat på lägret så ska jag börja rida honom mer, även rida Peach men jag kommer ta det lugnt med henne då det känns lite taskigt att få upp flåset på henne i två veckor för att sen inte kunna rida mycket alls. Då känns det bättre att ta det lite lugnt och bara rida för att hon ska få komma ut och röra på sig :) 
Inte rida för att få en massa förhoppningar och vilja utveckla det. Det har jag redan, men man behöver inte skpa fler ;)
Nu måste jag skynda mig iväg till duschen för att sen åka till jobbet om 25 min.. hehe. Har liiite bråttom.
Kram på er! ♥
 
 
Foto: jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback