Slapp dag!

Idag så var det en riktigt chill dag i skolan ;) Vi skulle bara ha något snabbt samtal med vår mentor. Fast vi hade det med typ vår "x-tra" mentor för våran riktiga mentor började tydligen idag. Så det tog bara ca 40 minuter sen så fick man gå. Jag valde också den första tiden så jag var ju klar snabbt. Då ficka jag till min morbror ett tag och snackade lite skit, haha. Honom har jag inte träffat på väldigt länge så det var kul! :) sitter just nu på bussen till lilla älsklingen ;) Haha han hatar att jag kallar honom liten ;) men det var värsta coola snubben på bussen! Han var typ en av dom man minst ser blnd hästarna och han hade typ egna hästar och red och sånt! :O sen så ska man ju inte dämma en person av utseendet, men jag trodde verkligen inte att han var en sån kille så det vag lite coolt :P han hade tydligen vart på Roo där jag rider också, haha!


Kommentarer
Lovis säger:

Sv: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! :)
Visst, kan vi det. Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig.

Svar: Ingen fara! :) Nu har jag lagt till dig! :)
None None

2012-08-23 | 17:05:28
Bloggadress: http://lovis.grote.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback