Ska vi ta och vakna?

Godmorgon på er! 

Hoppas ni har haft en bra vecka allihopa?! Att ni haft det bra i solen och bloggat som sjutton då de öst ner från himlen ;) HAha..nej men har ni haft det bra? :) 
Jag hade det välldigt bra på lägret, lite regnigt och ibland svinkallt väder. Fast det var kul! Lite skönt att komma hemmifrån. Det kommer lite bilder från veckan, och jag har en hel del bilder att skicka till Roo nu! HAha, sån tid det kommer ta! Men men, får fixa det ikväll. 
Det var några stycken som hade ont i halsen därborta, och var snuviga. Det har satt sitt spår nu..fick jobba på tempo igår. Feber halva dan, och har nu ganska ont i halsen. Det vore ju typiskt att bli sjuk nu när jag har min första hela vecka sommarlov. Och jag har nästan hela veckan planerad redan ;) 
Vad ska ni göra i veckan? :) 

Foto: Jag
Nautilus och Magic ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback