Sista direkt skrivna

Hehe..Godmorgon på er! 
Som rubriken säger så kommer nog detta bli det sista "direkt skrivna" inlägget från min sida denna vecka. Imorgon klockan 11 bär det av till Roo för att jobba där i en vecka! : D Det kommer nog bli jätte kul! Det var det förra gången så då hoppas jag på att det ska gå lika bra igen! ;)
Men där har jag ju ingen dator eller mobil att blogga från ( Kanske köper iPhone och då bli mer bloggande ;) ) så jag har fixat några tidsinställda i alla fall. Det blir ca ett om dagen, den ena är gaanksa lång! :O

Nu har jag typ 10 min på mig sen måste jag hoppa in i bilen för en sista dag på tempo! Sen kommer Anton hit och stannar tills imorn, haha han kommer få hjälpa mig packa..schysst va!? ;D Nej men han kommer komma förbi så jag får träffa honom en sista gång innan läger veckan :) 

Idag blir det inge stall heller, har lite mycke packning för det och så skulle Saga rida så då behöver inte jag göra det ;) Ha det så bra ikväll! Får se om jag kommer in och tittar senare i alla fall, men men ;) 
Kraaaam! ♥
 
Foto: jag. Inte direkt nöjd med den bilden..
 
Foto:Jag. Gult är fult..Nej det tycker jag faktiskt inte ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback