Något som inte går att leva utan!

Något jag upptäckt med mig själv är att jag klarar mig inte en dag utan att ha fått lyssna på musik! :O
Glad flippar typ, även fast jag inte visar det så får jag som panik om jag inte fått den där lilla musik stunden. 
Jag älskar att bara sätta på musik så det dånar överallt och bara försvinna i mitt eget huvud.
Att sitta i bilen är nog det bästa som finns! Jag skulle kunna åka hur många mil som hellst bara det fanns bra musik som strömmade ut ur högtalarna. :D 
Jag kan komma på mig själv med att tänka, " Nej! Måste vi vara hemma nu?! Kan vi inte ta en tur runt ön, eller en sväng in till berga? Vill inte stiga ur bilen.."
 
Haha, knas va? ;)
Någon mer som har det beroendet? 
Tuggumi är också något, det förstör även mina käkar.. -.- Jag tuggar hela tiden. HAha, asså om jag har tuggumi imin ägo så tar jag ett varje gång jag blir stressad, hungrig, uttråkad, nervös, glad, ledsen, arg, frustrerad eller trött.
Det är helt knas! Jag kan gå och små äta under dagen och då blir jag så irriterad på mig själv, tar ett tuggumi och allt är löst. Kan gå en hel dag utan mat bara jag har något att tugga på! :O 
Ni kommer märka inom kort att jag är ganska knasig..haha, men sån är jag! 
Hate me or love me! Or something in between! ;) 

 
Bild från någon reklam hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback