Mitt allt ♥

Om ca två veckor kommer någon ny liten tjej sitta på din rygg och le stort för att du är du ♥
Fyra år, du och jag. Dom åren lämnar man inte bara sådär. Allt jag kan har jag lärt mig utav dig.
Vår terminen 2008 blev du min älskade prinssesa. Du var den första ponnyn jag red på ridskolan, du var den första ponny jag blev extremt jätte rädd för, du är den första ponny jag börjat hoppa på, du är den sista som kommer läna mitt hjärta ♥ ♥
 
Jag hoppas din nya duktiga ryttare ska få en fantastisk tid med dig, lika fantastisk som jag har haft. Att du kommer lära henne allt du lärt mig. Att ni kommer ha lika kul tillsammans som vi, att hon kanske får uppleva dina knasiga och tokiga bocksprång ute på ängen. Få se din stolta blick när du äntligen lyckades bocka av mig där på ängen. Det är något man bara inte glömmer, inpräglat i mitt huvud föralltid. Och det får gärna stanna där. 
Du var allt i mitt hjärta och den som höll mig hel på den tiden. Du var allt för mig. Du är allt för mig nu med, du har hela mitt hjärta hos dig. Du har lärt mig att stå på egna ben, vilket jag älskar ännu mer av dig. 
Kanske kan låta konstigt i någons öron, men den här känslan du ger mig kan man leva ett helt liv på. 
Älskar dig mer än allt Dixan ♥
 

Foto: Vet inte riktigt, någon som hade min kamera.
Foto: Lina Brottman ponnysmurfarna.blogg.se
 

Foto: Pappa

Foto: Jag

Foto: Klara Toll

Foto: Jag med mobilen
Foto: Peter Herzig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback