JB Gymnasiet i Åkersberga

Nu på måndag börjar skolan igen..mahahaha! Den meningen känndes lite konstig att säga då vi precis slutat skolan..eller har vi det? ;) 
Nej men det ska faktiskt bli kul att börja, då jag inte kommer gå tillbaka till Söra skolan. Utan börja på gymnasiet! :D Jag är riktigt taggad inför det! Träffa nya människor och en ny vardag, även fast den kanske kommer lika de senaste skolåren så är det fortfarande nytt!
Jag kommer då börja på Jhon Bauer Gymnasiet i Åkersberga, där kommer jag gå Estet - Media. Ville gå Sam - Media först men den linjen var det inte tillräckligt många som ville gå tydligen, så den stängde dom. Men nu när jag ska börja estet så känns det faktiskt välldigt bra! :D 
 
Så måndag klockan 10 ska jag vara i min nya skola bland nya människor. Jag känner några stycken som redan går där, så det är ganska skönt. Då är man inte helt alone ;) 
Så nu taggar jag för skolstarten, ska fixa lite nya fräscha kläder och nya skor! :D Ett par converse tänkte jag mig denna gång ;) 


 
Foto: Från olika hemsidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback