Halvt ändrade planer

God morgon! Sitter just nu i bilen på väg till ryttarstadion med Sandra som har Liam. Jag och mina ridlärare, och min kompis ska följa med och hjälpa henne därborta när hon ska tävla sin andra häst Formosa :D Det ska bli riktigt spännande! Jag kommer agera fotograf (om man kan kalla mig det) och hästskötare. Tanken va först att bara jag och Joanna skulle hitta på något, men så kom det här upp. Och då vi båda är hästtjejer så var det ju ingen tvekan om hur det blev ;) så nu är kameran och de nybakta muffinsarna är på plats i bilen ;)
Ha en bra dag! Ses! <3


Kommentarer
felicia säger:

hejsan! jag har en pågående fototävling i min blogg, skulle vart roligt om du deltog:)

Svar: Tar en titt på en gång! Vill gärna vara med :) Kram
None None

2012-08-19 | 15:19:50
Bloggadress: http://feliciaknutsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback