Första klass utflykten!

Redan imorgon så ska min "stor" klass, hela 3 st, på vårna första "klass utflykt". Vi ska åka in till stan, till fotografiska!! :D Älskar att vara där! Helt underbart! Jag var där i sommras med min lillebror och morfar, då var det någon OS utställning. Nu är det en utstälning med Christer Strömholm. Så jag och mina två klass kamrater, Eric och Casper ska tillsammans med Martin, våran lärare, åka in efter lunch och kolla.
Det var faktiskt min ide att vi skulle åka in på något sånt någon gång, men blev lite förvånad att vi gjorde det så snabbt! 
Kamerorna kommer såklart hänga med hos alla tre, och i alla fall jag kommer visa er några av bilderna sedan ;) 

Och frisk, det är man ju fortfarande inte, så det får bli sängen för mig nu :) Och hoppas på att må bättre imorgon då även första dressyr lektionen för den här terminen börjar!! :D 

Sov gott, kram! ♥
 
Foto: Jag, från i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback