Finally!

Imorgon lyckades jag få ledigt! Gud va skönt måste jag säga.
Men hur ska jag ta vara på denna dag då da? Jo, man kan ju tro att jag ska rida. Det var tanken först, men just nu måste jag faktiskt erkänna att jag inte har någon ork. Saga ska ändå rida imorn så då behöver inte jag göra det.
Jag kommer istället sova, ta det lugnt alltså. Packa inför lägret nästa vecka och sen ta en tur in till norrtälje för att träffa bästa i någon timme. Känner att det är det jag behöver just nu.
På kvällen sedan ska jag iväg med mor och oscar på nån grej. 
Får se hur det går :P 
Ska sätta mig och fixa lite inlägg till nästa vecka också, har några bra i huvudet. Men jag ska bara hinna få plats med den planeringen i mitt huvud vilket är lite svårt.
Haha :P 

Foto: Jag
Så söööta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback