En sådan morgon blev det

Vaknade precis av att min pappa körde ner och hämtade posten, varför inte gå? Det är ju bara 200 meter kanske ;) 
Jag som trodde att solen skulle skina idag? Jag är ju ledig. Nej men vad tänker jag, självklart ska det ju va regnigt. Jag är ju ledig! 
Men, men. Jag ska ändå inte gå ut så mycket, så då blir det ju lite enklare att göra det man behöver göra här hemma innan jag drar iväg till ridlägret :) 

Foto:jag Ridläger rosen! :D
 
Kollar lite på nyheterna, på gymnastiken. Tjejerna är ju 17 år!! Och de vinner liksom OS! :O Dom är som små fjädrar, som bara studsar runt på mattan och gör otroliga saker! 
 
Foto: Nerladdad.
 

Kram! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback