Dröm som gått i uppfyllelse!

I fredags så fick jag feber på kvällen, när man får feber så brukar man kunna få skumma feber drömmer. I alla fall jag får det! Så jag drömde massa konstigheter natten från fredag till lördag. Men utav dom drömmara var en av dom lite mer speciella. Jag drömde nämligen att jag skulle få en MacBook från skolan veckan efter. Såklart vaknade jag pecis då jag skulle få den, så jag tänkte till mig själv att jag faktiskt fick skärpa mig. Inte skulle vi få en sån dator.
Men! Nu är det så att jag sitter och skriver ett "prämiär" inlägg på min nya dator till den här bloggen. Och det är på en MacBook Pro data!! Förstå att jag är hur glad som helst! 
Än så länge har jag ju inga bilder och sånt på den här än så det får bli lite äldre bilder som redan är upplagda, men det går bra i några dar va?? ;) 
 Kram ♥
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback