Det är jobbigt men ändå ganska skönt

**Rörigt tanke inlägg**
Att det vart såhär i så många år nu tar andan ur mig, hur har jag orkat vara den jag är hela tiden? 
"Tilda du är alltid så possitiv, så stark.Hur gör du?" Det hör jag ganska ofta, men det är så att jag känner mig inte alltid så possitiv och stark. Snarare tvärtom. Men när jag tänker efter så är jag i alla fall hyfsat stark, jag håller ihop mig själv för att alla runt mig ska må bra. För dom mår jag bra, vilket har hjälpt mig också. Att vara negativ hela tiden hjälper inte någon, det ser jag varje dag. Men att försöka vara possitiv hjälper mycket, då blir allting lite bättre. Lite enklare. 
 
Stay stong for those around you♥
 
Foto:Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback