Bäddat och klart!

Imorgon, om ungefär 12 timmar så kommer jag att ha fått min egna data!! :D IIIHHH! Haha, det ska bli väldigt skönt faktiskt. Då slipper man gnället om att man alltid använder "familjens" dator för mycket. Hoppas att jag kommer trivas med den, det gör jag säkert men ändå! Man vet aldrig med mig och apparater..På något sätt så lyckas jag nästan alltid ha sönder något ;)
Börjar inte först klockan tolv imorgon så det blir sov morgon för mig!! Det var länge sedan man hade sovmorgon när det är skoldag. Min säng har även stora förväntnigar på sig inatt.. :) Min snälle far köpte en ny, tillräckligt stor då min förra var för kort, madrass till mig. Så den hoppas jag på ska va bekväm att sova på ;)
Puss och gonatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback