Älskar den!

Heej!
Har varit i täby inprincip hela dan idag, det var ganska trevligt. Var där med min bror, kusin, Anton och mami. Jag handlade lite nya kläder och kollade efter några skor. Men conversen som jag ville ha fanns inte inne -.- Bara i fel färjer. Men ska kanske inte i nästa vecka igen hoppas jag :) 
Nu är jag i alla fall hyffsat trött, känner mig lite hängig faktiskt :O Det vill man inte nu, då skolan börjar och allt igen. Bra första intryck liksom, kommer till klassen sjuk. jätte bra! Eller??

Fick min iPhone igår!! :D Så nu har jag min lilla fina bervid mig ;) Förhoppnignsvis blir det mer bloggande nu, då jag antagligen kommer ha en egen dator och även en lur man kan blogga från. Låter bra det tycket jag :)

 
Imorn har jag lite planer på att ta mig till Roo en snabbis faktiskt.
 
Eena tröjan och jeansen jag köpte :) 
Foto: Från GinaTricots hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback