25 Agusti

Den 25:e är det en lokal tävling på Roo som jag alltid brukar vara med på. Jag brukar ju rida min prinsessa Dixie! :D 
Men iår är ju allt lite annorlunda, jag ska börja hoppa ny häst osv. Så för någon dag sedan frågade min instruktör, Cajsa mig om jag vill stå över den här gången. Med tanke på att jag är förlång egentligen för min prinsessa, och det kommer vara en ny tjej som ska få lära sig på henne. Och då tänkte Cajsa att hon skulle få hoppa Dixie. Natte, Nautilus som jag kommer börja hoppa mer är endast 5 år så det är lite tidigt för honom att hoppa en 80 bana.
Men jag tyckte det var ganska okej att inte vara med. Självklart vill jag inte sluta hoppa mitt hjärta! Men samtidigt så är jag för lång och det var ett så bra avslut med div III som vi vann i våras. Så jag kommer hoppas på att den här tjejen kommer lära sig lika mycket som jag har gjort på skruttan och kommer ha lika kul som jag haft i alla år! :D 
Jag kommer alltid älska den hästen med hela mitt hjärta! Ingen kan ta eller ersätta henne, aldrig någonsin! 
Det ända jag vill är hennes bästa och just nu tror inte jag att det är att jag tävlar henne pga min längd och för att hon inte har varit helt ren de senaste året. Även att hon faktiskt är 17 år och har vart med ett tag på ridskolan. Men så länge hon står i stallet och jag får se henne minst 2 gånger i veckan så klarar jag mig!! ♥
 
Foto: Pappa. Min fina och underbara bästa vän! Fan va jag älskar dig min prinsessa! ♥
 
Foto: En kompis pappa.
Min underbara! ♥

Andra omgången vi vann i Div III! :D I Djursholm :) 


Kommentarer
Lina säger:

Du är så bra Tilda :D MEn då kan ju vi fota där tillsammans kanske, jag kommer ju inte heller kunna vara med då eftersom att jag antagligen har egen då och så!
Kram

Svar: Haha, på vadå? Tack <3 Jaa! Jag ska nog vara funktionär åt bella, men ska försöka fota i alla fall ;) Kram
None None

2012-08-11 | 19:41:25
Bloggadress: http://ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback