13:39

Ja! 13:39 så går min buss till stallet och alla vänner och hästar! Det är där jag mest av allt vill vara just nu, vill ut i friska luften utan en massa problem! ;)
Vad tänkte jag göra där? Jo jag ska fota på ridläger avslutningen, det har varit ett hoppläger där den här veckan och hopplägrerna har alltid en tävling som avslutning. Så då tänkte jag fota på mina vänner och deras ponnysar ;)
Förra året var jag också med på det lägret. Det var riktigt kul måste jag säga! Tyvärr var jag ju då inte med på det det här året, tyvärr så fanns inte pengarna till det :( Men men, jag har fått rida i sommar i alla fall, hoppa däremot har jag inte. Men snart börjar hoppträningarna igen och då blir det annat. 

Så här såg det ut förra året! 
 
Foto: min bror
 
Foto: min bror
 
Foto: jag
 
Foto:jag
 
Foto: jag + redigering

Dom tre sista bilderna är på min kompis Josefine som bloggar på http://browneyedrider.blogg.se/.
På bilden rider hon en jätte fin häst, Comet som hon tävlade en del. Nu kommer hon byta till en annan underbar häst som även jag hoptränat förut. Tror det blir super! Hehe, bilderna kanske inte är så super bra, men det var för ett år sedan ;) 
På dom två första bilderna är det jag och Dixie, henne hade jag i Dressyren på lägret. Hon hade inte vart helt ren så hon skulle ta det lugnt. Men det var skönt att få jobba henne i Dressyren :D Hade längtat länge efter det!
I hoppningen hade jag en annan ponny som inte står kvar på Roo just nu tyvärr. Honom hade jag aldrig ridit förut, men det gick bra i alla fall. Lite snabbt i början då han är riktigt stark, alltså riktigt riktigt stark och gick på hackamore.

Foto: Jag - Tvedens Korban

Foto: Någon som hade min kamera ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback