Träningsverk överallt!

Gick super bra igår! Att det går bra är toppen, men det två dagaran efter är inte alltid lika roliga.. Har galen träningsverk verkligen! Ett täcken på att jag gjorde rätt och tränade bra i alla fall. 
 
Jag köpte ett klippkort på friskis igår. Ett kort med tio klipp som jag kan använda när jag vill. Pappa tyckte att jag kanske skulle ha halvårskort där eller så, men eftersom jag inte riktigt vet hur regelbundet jag kommer träna så känns det som lite onödiga pengar. Skulle jag fortsätta att träna mycket och regelbundet så kanske man kan tänkte ett steg till. Men än så länge känner jag att det inte riktigt finns tid till att gymma mer. 
 
Jag tränade lite allmänt, alltså jag fokuserade inte direkt på en speciell muskelgrupp. Jag tränade ryggen, magen, armar, axlar och ben. Har typ träningeverk på alla de där ställena, och halsen vilket jag inte vet vaför! Hoppas inte jag dragit på mig något dåligt. För jag känner att det ligger något i halsen som inte borde vara där, alltså en förkylning eller så. 

Vet inte om det kanske kan vara en infektion någonstans som får mig att bli krasslig? Har nämigen väldigt ont i min handled till och från. Kan liksom inte riktigt röra den ordentligt, kan det vara en infektion där som sätter sig i halsen sen? Ingen aning! 

Är fett taggad på nästa vecka då jag ska träna två gånger igen! :D 

Från Instagram, Jag och brorsan när vi tränat hemma. Vem är starast tro? Brorsan såklart, hade vart lite cool att säga att det var jag..men det är bara att drömma vidare ;) 

Kommentarer
Anonym säger:

Du får träningsvärk i halsmusklerna när man håller upp huvudet för mycket när du tränar magen med crunches / situps etc :)

Svar: Taaack, ska tänka på det Sebbe ;) Kram på dig! På torsdag är du med va? :D
None None

2013-03-11 | 10:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback