Godmorgon!

Sitter i skolan och fick precis reda på att värmen är sönder igen..kul va? Svårt att sitta med jackan på sig, blir lisom seg, men nu fryser man ju ihjäl om man inte har den på sig :O 
 
Kände mig jätte snäll imorse! Gick upp, duschade sen ställde jag mig och gjorde frukost till alla. 
Gjorde hallonsmoothie till mamma, Oscar(bror) och Anton. Gjorde sedan varsin macka till alla tre, med skinka/ost med paprika på. Till oscar och Anton blev det ett vanligt glas smoothie med krossade frysta hallon på. 
Mamma fick en liten specialare.. fick faktiskt tippset av en annan blogg som jag läste på för någon dag sedan 
--> http://chandis.blogg.se/2013/march/nyttig-frukost.html#comments
 
Så tog hallonsmoothien och hälde på lite havregryn och några krossade frysta hallon åvanpå, men blandade också i lite nötter, russin och gröna vindruvor. Hon fick också en macka, en morotsmacka som jag vet att hon gillar med ost och paprika. Vill gärna att hon fortsätter med det! Hon skulle må bra av att äta lite bättre frukost, så hjälper henne gärna på traven :D 

Tips: Överaska gärna mamma och pappa med lite nyttig och god frukost innan jobbet. Eller en mys frukost på helgen. Det är mycket uppskattat kan jag lova ;) 

     

Kommentarer
Jossan säger:

Du har inte lust att komma hem till mig och göra frukost? ;) <3

Svar: HAha! Jo gärna ;) Vi får bestämma någon dag som vi kan va! Så kan vi göra bra frukost och allt :D <3
None None

2013-03-22 | 11:23:54
Bloggadress: http://browneyedrider.blogg.se/
Jossan säger:

Jaa, vi måste ses på lovet ju! :D <3

Svar: Jaa! :D <3
None None

2013-03-22 | 22:30:32
Bloggadress: http://browneyedrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback