Taggar historia!

Sista lektionen nu då. TAGGA! Haha, nee men är lite slut i huvudet, fick inget gjort på svenskan tyvärr :( Det här är våran sista termin med historia och jag vill så gärna åtminstone ha C, vilket jag inte ligger på nå. Bara E, så jag ska försöka jobba så hårt jag kan så jag får det där betyget.
 
Många säger att A är ett måste och viss att E räcker. Jag håller med båda faktiskt. Ett A är så kul att ha, men samtidigt så räcker ett E. Men jag känner för mig själv att jag vill ha C i alla fall. Så ska prata lite med min lärare så det kanske det kan fixa sig. 

Men längtar så till ikväll! Ska möta upp Bella efter skolan så ska vi fixa lite saker till ikväll, sen upp till stallet och träna ♥ Efter det hem till Jossan eller Bella, vet inte vilken än men, vi ska kolla på film och mysa! Längtar! :) 
 
Foto: Jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback