Så Nöjd! ♥

God morgon på er. Eller det är inte så mycket morgon längre men ändå. Det blev en lite senare kväll igår, vi somnade nog vid 3 eller så. Efter att ha ätit en massa godis och kollat på skräckfilm. Vi kollade på Gothic, eller ja jossan och bella gjorde det. Jag sov typ, haha! Alltid jag att somna till film.

 

Jag var ganska slut i kroppen när jag kom hem dels för att jag börjar bli sjuk och för att jag red igår. Det gick hur bra som helst! I framridningen jobbade vi lite på böjda spår, öka minska, lite basic saker liksom. Speciellt efter galoppen som vi tog på en volt så kändes det super bra! Han lyssnade både fram och tillbaka utan att jag behövde göra så speciellt mycket.

 

När vi sen började hoppa så flöt det på hur bra som helst för alla tycket jag. Vi hoppade in på en studs på kvartslinjen för att sedan galoppera på en kryssoxer med en galoppbom framför som låg vid väggen. Det kändes bra och Rommy hoppade fint! När alla hoppat så höjde Cajsa lite innan vi gick vidare. I slutet la vi ihop allt till en bana, det gick super!

Fram tills dess så var det inget stopp. Det hände på sista banan vi hoppade. Den var mindre och bestod av 4 hinder. Hindren låg från 95-1m, men det trodde jag verkligen inte. Höjden såg ut som 80 och det kändes så också.

Stoppet fick vi på första hindret, kryssoxern som låg på 1m. Vi kom prefekt in på bommen men sen var det jag som inte höll om med skänkeln så att han stannade, helt och hållet mitt fel. Jag tänkte nämligen innan att han skulle stanna och då blev det så ;) När jag kom igen så gick allt super! Är extremt nöjd och var som sagt ganska trött då jag börjar bli sjuk.

Puss♥

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback