En nej dag

Idag är verkligen en nej dag..Haha, man ba nee jag orkar inte. neej men det här var inge gått, nej (!) jag vill inte vara kvar i skolan längre. Men det är bara 1,5 timme kvar. Så får stå ut, men den där resan på bussen :o 1,5 timme där me..ne usch verkligen nej dag idag. Ska passa på att hoppa av vid tempo och köpa något till ikväll. Bara för att det är en sådan dag. 

Tänkte träna lite ikväll, mage/rygg och armar. Ska träna med min bror om han inte tänker träna försent. Jag tänkte nämligen försöka ta det lite lugnt på kvällen och hoppas på att sova gott. Två dagar nu har jag sovit gott men det är fortfranade pain in the ass att gå till skolan, asså verkligen. Visst man tycker kanske inte det är kul, men jag blir irriterad, då tanken att skolka och dra hem är mer lockande än att faktiskt sitta kvar och försöka är större. Då blir jag lite irriterad och känner att jag verkligen måste fixa min sömn nu. 

Foto: Jag 

Kommentarer
Jossan säger:

Du är inte den ända som har haft en nej dag och har sömnproblem, ursh på det! <3

Svar: Usch usch, vi nejar tillsammans syster <3
None None

2013-01-31 | 01:50:39
Bloggadress: http://browneyedrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback