Vad tråkig jag var

Åå, fy på mig! 
Såg nu hur tråkig jag var med bloggen igår..inte bra! 
 
Har digitalt skapande nu, tänkte försöka genomföra min ide jag fick på bussen imorse. Jag tänkte ta några utvalda bilder under våran priod i klassen hitils och göra något roligt med dem :) Kommer ni ihåg när jag gjorde en bild men en "filmrulleram" runt? Tänkte göra så nu men med flera bilder så att det liksom blir som en filmrulle av våran tid i skolan. 
 
Vi har inte gått så länge i skolan än men vi har gått igenom en del tillsammans och dessutom hunnit fota en del. Så det får bli min punkt på projektarbetet i den här kursen. Lägger upp resultatet sedan när det är klart ;) 

Photoshop: Jag - Det är den här jag menar men kommer försöka utveckla den lite :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback