Kvalad!

Är jätte nöjd med tävlingen idag! 
 
Liam var jätte duktig när vi åkte dit, han har inte åkt iväg på ett tag så kan tänka mig att det kom som en liten överaskning för honom sådär på morgon kvisten ;) 
På Roo stod han kvar i transporten ett tag, mest för att vi inte skulle behöva gå runt med honom så jätte länge. 
Gud vad han tyckte det var kul, han kunde inte stå still efter att vi lastat av. Han skulle kolla på allt, och mycket var väldigt konstigt då det inte brukar se ut så där hemma ;) 

Jag och Sandra gick ett varv runt gården så han fick skritta fram ordentligt. Han var ganska spänd med allt det nya. Väl inne i ridhuset där vi fick rida fram i ca 20 min slappnade han av lite. Till en början var de vita dressyrstaketen lite läbbiga och läktaren var obehaglig. Men det tog inte sååå lång tid innan han axepterade det. Han vär jätte fin på framridningen. Gick super nästan hela tiden. Gjorde han inte det så var det såklart mitt fel. Det kändes i alla fall väldigt bra när jag gick ut från framridningen och väntade på att det skulle bli min tur att starta. 
 
Var ganska nervös! 
 
Själva programet gick väl sådär. Vi fick lite ostadig form och en del missar. Men kan inte riktigt vara onöjd, då det är vår första start. Jag kvalade i alla fall och jag hade kul! Det viktigaste, Liam hade super kul! ♥
 
Om allt klaffar så ska jag vara med i nästa kval också, mest för att liksom träna. Det är alltid bra, och känner att det vore väldigt kul att komma iväg med Liam ibland :) 
 
Foto: Rebecka från http://karamellponnys.blogg.se/ Min sits där var inte så bra..Men Liam var hur söt som helst! 
 

Kommentarer
Rebecka A säger:

Jag tyckte det såg jättebra ut! :D lite typiskt där med skrittavbrottet precis i början bara, men det var ju super ändå! <3 hoppas det går bra i finalen ^^
Men han är bara för söt alltså.. Herregud!

Svar: Tack! :D Ja, det var lite typsikt. Men sådant händer och det är bara att komma igen ;) Hihi visst är han <3 <3
None None

2013-02-16 | 20:55:13
Bloggadress: http://karamellponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback